Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 14:07 - Превод на Linkin Park-Leave Out All The Rest
Автор: yan4etolp Категория: Музика   
Прочетен: 2531 Коментари: 4 Гласове:
0



Преводчето е мое и се надявам да ви хареса

Остави всичко настрана

 

Сънувах, че бях изгубен
Ти беше толкова изплашен
Но никой не би чул,
Защото никой не го е грижа

След моя сън 
Се събудих с този страх
Какво оставям тук
Когато си отида
Така, че ако ме питаш
Искам да знеш:

Припев:
Когато времето ми дойде
Забрави всичко лошо, което съм сторил
Помгни ми да оставя няколко 
Причини, за да липсвам на някого
И не ми се възмущавай
А когато се чувсваш празен
Си спомни за мен
Остави всичко настрана,
Остави всичко настрана.

Не се стархувай
Аз изживях живота си
Споделих, това, което направих
На повърхнистта съм силен
През целия път, който съм изминал
Никога не съм бил идеален
Но и ти не си бил, нали?
Така, че ако ме питаш
Искам да знеш:

Припев:
Когато времето ми дойде
Забрави всичко лошо, което съм сторил
Помогни ми да оставя някои
Причини за да липсвам на някого
И не ми се възмущавай
А когато се чувсваш празен
Си спомни за мен
Остави всичко настрана,
Остави всичко настрана

Забравям
Цялата вътрешна болка,
Която толкова добре си се научил да скриеш
Претендирам
Някой друг да дойде и да ме спаси от самия себе си
Не мога да бъда теб

Припев:
Когато времето ми дойде
Забрави всичко лошо, което съм сторил
Помогни ми да оставя някои 
Причини за да липсвам на някого
И не ми се възмущавай
А когато се чувсваш празен
Си спомни за мен
Остави всичко настрана,
Остави всичко настрана

Забравям 
Цялата вътрешна болка,
Която толкова добре си се научил да скриеш
Претендирам
Някой друг да дойде и да ме спаси от самия себе си
Не мога да бъда теб
Не мога да бъда теб



Тагове:   превод,   Park,   Rest,   leave,


Гласувай:
0



1. анонимен - Много хубав превод Яна!БРАВО!П...
07.02.2008 15:01
Много хубав превод Яна!БРАВО!Песента е прекрасна както и групата
цитирай
2. анонимен - twenty-one
17.02.2008 23:38
po princip ne sym ot nai-privyrzanite fenove na LP,no na momenti mi trqbvat to4no te s to4no tazi pesen i to4no tozi tekst,a Qna se e spravila otli4no,bravo! :)
цитирай
3. анонимен - pesenta e strahotna
23.07.2008 18:33
bravo ! mn vreme trqbva za komentar na LP ... zatova mislq 4e e napalno dostata4no da kaja - JESTOKI SA !!! Qna tenks i super si !!!
цитирай
4. анонимен - brawo qni ;]
04.09.2008 02:07
ewala na qnito ;] prewoda e prewyzhoden ;] obicham LinkinPark ot kakto se pomnq;]] taq pesen e prosty w dypity ;] [[]]]] mn0gy q obicham.. ;]]] [[ cunki ot geguna :P ]]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yan4etolp
Категория: Други
Прочетен: 35689
Постинги: 3
Коментари: 35
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031